ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دوران کرونایی 
ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دوران کرونایی 

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دوران کرونایی 

یحیی جرگه نارویی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت انجام فعالیت های حضوری یکی از برنامه هایی که کانون خادمین اهل بیت (ع) آن را با جدیت دنبال می کند، مقوله ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان است.
شناسه خبر : 1055198 تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

«یحیی جرگه نارویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت انجام فعالیت های حضوری یکی از برنامه هایی که کانون خادمین اهل بیت (ع) آن را با جدیت دنبال می کند، مقوله ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نوجوانان و جوانان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج افزود: به منظور تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان روستا به کتاب و کتابخوانی و انس آنها با کتاب، قصد داریم ۲ مسابقه کتابخوانی را برگزار کنیم.


وی بیان کرد: کتاب سه دقیقه در قیامت یکی از کتاب هایی است که برای مسابقه کتابخوانی در نظر گرفته شده و افراد ۱۶ سال به بالا می توانند در این مسابقه شرکت کنند.


جرگه نارویی ابراز کرد: مسابقه کتابخوانی ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز از کتاب پسرک فلافل فروش از شهید هادی ذوالفقاری برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج ادامه داد: زمان برگزاری مسابقه ۲۸ اردیبهشت است که با توجه به شرایط فعلی در محیط باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی با اشاره به این که جوایز ارزشمندی برای برگزیدگان مسابقات کتابخوانی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند برای تهیه کتاب به مسجد و کانون مراجعه کنند.


جرگه نارویی تاکید کرد: علی رغم مشکلاتی که کرونا به وجود آورده اما باید از فرصت در خانه ماندن به نحو مطلوب بهره برد و یکی از بهترین کارهایی که در این ایام می توان انجام داد، مطالعه کردن است.


مدیر کانون فرهنگی هنری خادمین اهل بیت (ع) روستای تمبت پائین قلعه گنج اضافه کرد: در این ایام که بیشتر در خانه هستیم می توانیم کتاب های مورد علاقه خود را مطالعه کرده و از آنها لذت برده و بر معلومات خود بیفزاییم.


وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تداوم طرح شنبه های کتاب است که هر هفته یک کتاب مفید و ارزشمند به مخاطبین معرفی می شود.

پایان پیام/ 586